veelgestelde vragen

Heb je een artikel retour gestuurd? Door drukte kan het verwerken van je retour(en) langer duren dan je van ons gewend bent. Maak je geen zorgen, we zijn er mee bezig! Het kan tot 7 werkdagen duren voor je retour is verwerkt. Heb je na deze 7 werkdagen nog niets gehoord? Neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij HIJAB BOUTIQUE is heel eenvoudig: Nadat u de gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u uw bestelling afronden door op de knop "Afrekenen" te klikken. Wij raden u aan een klantenrekening op te zetten.

Is er een minimale bestelwaarde?

Over het algemeen geldt er geen minimale bestelwaarde.

Verzendkosten

Nederland: de verzendkosten bedragen €. 4,99

Levertijd: 1/2 dagen

--------------------------------------

Belgie , Duitsland : De verzendkosten bedragen €. 6,99

Levertijd: 2 dagen

--------------------------------------

Spanje, Portugal, Denemarken, Frankrijk, Oosterrijk , Polen, Italy, Zwitserland: De verzendkosten bedragen € 18,50

Levertijd: 5 dagen

--------------------------------------

Frankrijk: De verzendkosten bedragen € 13,50

Levertijd: 4 dagen

Sweden, Finland, Engeland, Noorwegen Ierland: De verzendkosten bedragen € 18,50

Levertijd: 5 dagen

------------------------------------

Rest of the world: De verzendkosten bedragen € 35.

Levertijd: 12 dagen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 1 tot 2 werkdagen. Wanneer het drukker is, kan de levertijd iets langer zijn.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Je punten zijn geldig tot 12 maanden na de startdatum van je lidmaatschap. Je lidmaatschapsjaar begint op een bepaalde datum, die te vinden is op de ledenkaart. Aan het einde van het lidmaatschapsjaar worden de punten gereset en begint een nieuw lidmaatschapsjaar.

Kan ik mijn bestelling veranderen?

Je punten worden weergegeven op je lidmaatschapaccount en worden onmiddelijk bijgewerkt wanneer je bestelling verzonden is of na 24 uur indien het een winkelaankoop betreft.

Mis je een artikel bij je bestelling?

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd.

Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Contact opnemen

Retourneren & terugbetaling

Hoe werkt retourneren? bij Hijab Boutique

Neem de tijd om alle artikelen te passen. Als je besluit om item(s) te retourneren, en ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt retourneren.

Check eerst of jouw bestelling in aanmerking komt voor retourneren

* Retourneren kan binnen 14 dagen mits het gaat om een Hijabbox dat gepersonaliseerd is. (de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.)

* De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en ongebruikt te zijn en alle tags zijn nog bevestigd.

*Giftboxen items kunnen niet worden  geretourneerd.

Meld je retour aan.

LET OP! De kosten van een retourlabel zijn € 6,95

klik op deze link voor RETOURNEREN

Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen (nadat wij je pakketje hebben ontvangen) terug gestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Wat is het retourbeleid van hijab boutique?

Items die je online hebt aangekocht, kunnen binnen de 14 dagen worden geretourneerd. We storten het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.

Mijn bestelling is geannuleerd maar al wel betaald, wat nu?

Is je bestelling geannuleerd, maar is het bedrag al wel afgeschreven van je rekening? Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort naar de rekening waarmee betaald is. Het kan maximaal 5 werkdagen* duren voordat dit bedrag weer zichtbaar is op je rekening.

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour?

Binnen 7 dagen je geld terug Heb je je bestelling al betaald en stuur je iets retour? We betalen je dan zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt uiterlijk binnen 7 dagen, waarbij we mogen wachten totdat we je retour hebben ontvangen.

Betalingen

Betaalmethode

Wij willen dat je shoppingervaring probleemloos verloopt! Daarom hebben we meerdere betaalwijzen waaruit je kunt kiezen: Ideal, Paypal, sofort, Bancontact, Apple pay, Google pay, shop pay, VisaCard

Giftcard

Wanneer ontvang ik mijn digitale Cadeaucard bestelling?

Wat leuk dat je een digitale Giftcard bij ons hebt besteld. Als je deze bestelling hebt geplaatst ontvang je jouw digitale GIftcard meteen in je e-mail.

Kan ik mijn digitale Giftcard Retourneren?

Retourneren van de digitale Cadeaucard is niet mogelijk.

Voorraad & Pre-Order

Wanneer komen er nieuwe sjaals binnen?

Iedere 6 weken vult Hijab Boutique de shop aan met nieuwe hoofddoeken. Iedere 4 week vullen wij de collectie aan..

Pre-Order

Op onze website bieden wij soms pre-order artikelen aan. Hoewel wij streven om zoveel mogelijk producten altijd op voorraad te hebben zijn er soms producten die niet direct beschikbaar zijn. Dit zijn dan “pre-order producten”.
Het kan zijn dat wij de producten al besteld hebben, maar ze nog onderweg zijn of nog niet uitgebracht zijn tot een bepaalde datum.

De pre-order producten kunt u herkennen door de “Pre-Order Now” tekst.

Op het moment dat de door u gereserveerde producten binnen zijn bij ons, ontvangt u van ons een notificatie via email.

Condities Pre order:

U betaalt vooraf het bedrag.U gaat bij een pre order bestelling geen verplichting aan, en kunt altijd nog beslissen het product niet af te nemen;Na het ontvangst van de product heeft u nog 14 dagen bedenktijd

Contact

Bekijk hierboven onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Contact opnemen